Historia domów handlowych Takashimaya sięga sklepu z kimonami otwartego w 1831 roku. Obecnie sieć ma 17 punktów w Japonii, jak również w Singapurze, w Szanghaju i na Tajwanie. Słynie ze znakomitej i uprzejmej obsługi Klientów. Oferuje liczne ekskluzywne zachodnie marki, jak również tradycyjne, japońskie produkty najwyższej jakości – ceramikę, kimona, pamiątki oraz wyśmienite produkty spożywcze.
Japońskie domy towarowe sieci Takashimaya to Nihombashi, Shinjuku, Yokohama, Osaka i Kyoto Store.
Nihombashi Mitsukoshi Main Store
Dom handlowy znajduje się w tokijskiej dzielnicy Chuo. „Zatrudnia” robota o imieniu Aiko Chihira, ubranego w kimono, na stanowisku recepcjonistki w punkcie informacyjnym. Androida stworzyła firma Toshiba. Dom słynie z działu męskiego. Oferuje usługi szycia na miarę garniturów oraz zapewnia asystę zespołu stylistów, którzy pomogą Klientom wybrać odpowiedni kolor krawata.
www.takashimaya.co.jp
fot. www.takashimaya.co.jp
Laforet Harajuku usytuowany jest w dzielnicy Shibuya-ku w Tokyo. Od otwarcia w 1978 roku, dom jest centrum mody i kultury, stanowiąc ważny punkt na mapie Tokyo. Znajduje się tu nawet muzeum.
www.laforet.ne.jp/en/
fot. www.tokyo-fashion.tumblr.com
Isetan Shinjuku Store
Będąc w tokijskiej dzielnicy Shinjuku, warto odwiedzić Isetan Shinjuku Store. Ten dom towarowy ma swoje filie m.in. w Japonii, Bangkoku, Kuala Lumpur, Shanghaju i Singapurze. Flagowy dom w Tokyo uważany jest za jeden z najbardziej wpływowych w Japonii, ponieważ jako pierwszy przedstawia nowe trendy i produkty, zwłaszcza modowe i kulinarne. W 2013 roku stworzono w Isetan Muzeum Mody, które odwiedzają chętnie fani mody z całego świata.
Wychodząc naprzeciw potrzebom swoich 30 milionów Klientów rocznie, dom mody ma w swoim asortymencie zachodnie i japońskie designerskie marki, kimona, akcesoria, potrawy najlepszych szefów kuchni i cukierników, jak również ogromny wybór czekolady. Na dachu Isetan Gości zachwyca ogród. Obok głównego budynku znajduje się kolejny, dedykowany mężczyznom – Men’s Isetan. Na jego dachu funkcjonuje szkoła golfa. Oba budynki łączą mosty na trzecim i szóstym piętrze.
fot. www.isetan.mistore.jp
O autorze:
Katarzyna Macek
Dyrektor marketingu w firmie A&K Luxury Group. Ekspert w zakresie marketingu dóbr luksusowych.
Absolwentka dziennych studiów na kierunku 'Services Management' w Lyngby Business Academy
w Danii, dziennych studiów licencjackich na kierunku "Filologia w zakresie angielski język handlowy – Business English" w Kolegium Języka Biznesu Uniwersytetu Śląskiego, dziennych studiów magisterskich na kierunku 'MSc Marketing' na Oxford Brookes University w Oksfordzie w Anglii oraz studiów podyplomowych na kierunku "Negocjacje w Biznesie Międzynarodowym" w Śląskiej Międzynarodowej Szkole Handlowej.
Od wielu lat działa na rynku dóbr luksusowych. Obsługuje wymagających i zamożnych klientów, VIPy oraz firmy oferujące luksusowe produkty i profesjonalne usługi.
Interesuje się tematyką biznesową. Uwielbia podróże, języki obce, przyrodę, motoryzację i sport. Wielka miłośniczka sztuki – w szczególności muzyki klasycznej, baletu, teatru, filmu, mody, architektury, nieruchomości historycznych i stylu retro.
Ceni zdrowy styl życia w zgodzie z naturą – tak zwany 'slow life'.
Jej pasją jest promowanie luksusu, najwyższej jakości, piękna, klasy, kultury, dobrych manier, Polski, firm z rynku dóbr luksusowych, społecznej odpowiedzialności biznesu oraz młodych talentów.
Kontakt:
tel.: +48 509 185 195,
e-mail: contact@luxuryexpo.pl