perfumy – Tom Ford, Hermès;
fot. www.tomford.com/beauty/fragrance/
spinki do mankietów – Tateossian, Theo Fennell;
fot. www.tateossian.com
biżuteria – Alexander McQueen, Tiffany & Co.;
fot. www.tiffany.com
zegarek – Patek Philippe, Omega, Ulysse Nardin, Rolex, ekskluzywny smartwatch;
fot. www.omegawatches.com/
ekskluzywne pióro wieczne lub kulkowe – Montblanc, Caran d’Ache, Graf von Faber-Castell, Aurora, Jack Row, David Oscarson, Tibaldi, Marlen;
fot. www.montblanc.com/
szal, krawat, poszetka – Herse, Hermès, Isaia;
fot. www.herse.pl
elegancka aktówka – Tom Ford, Lanvin, Burberry, Salvatore Ferragamo, Libero Ferrero;
fot. www.burberry.com/
parasol – Burberry, Alexander McQueen;
fot. www.alexandermcqueen.com/
gadżety i nowe technologie:
ekskluzywne rękawiczki umożliwiające korzystanie z ekranów dotykowych;
fot. www.honns.com/product/oliver-camel/
słuchawki Bang & Olufsen;
fot. www.bang-olufsen.com/
www.beoplay.com
ekskluzywne głośniki HartAudio i Bang & Olufsen;
fot. www.hartaudio.com/
dron – Dji;
fot. www.dji.com/
sportowe emocje
kurs golfa, sesja z prywatnym trenerem, bilet na mecz w sektorze VIP – piłki nożnej, piłki ręcznej, hokeja, meczu polo, tenisa – w zależności od upodobań ukochanej osoby, przejażdżka luksusowym samochodem Ferrari, Maserati, Aston Martin czy Bugatti.
fot. www.katowice.ferraridealers.com/
Więcej inspiracji mogą Państwo znaleźć na przykład na portalu Robb Report http://robbreport.com/.
O autorze:
Katarzyna Macek
Dyrektor marketingu w firmie A&K Luxury Group. Ekspert w zakresie marketingu dóbr luksusowych.
Absolwentka dziennych studiów na kierunku 'Services Management' w Lyngby Business Academy
w Danii, dziennych studiów licencjackich na kierunku "Filologia w zakresie angielski język handlowy – Business English" w Kolegium Języka Biznesu Uniwersytetu Śląskiego, dziennych studiów magisterskich na kierunku 'MSc Marketing' na Oxford Brookes University w Oksfordzie w Anglii oraz studiów podyplomowych na kierunku "Negocjacje w Biznesie Międzynarodowym" w Śląskiej Międzynarodowej Szkole Handlowej.
Od wielu lat działa na rynku dóbr luksusowych. Obsługuje wymagających i zamożnych klientów, VIPy oraz firmy oferujące luksusowe produkty i profesjonalne usługi.
Interesuje się tematyką biznesową. Uwielbia podróże, języki obce, przyrodę, motoryzację i sport. Wielka miłośniczka sztuki – w szczególności muzyki klasycznej, baletu, teatru, filmu, mody, architektury, nieruchomości historycznych i stylu retro.
Ceni zdrowy styl życia w zgodzie z naturą – tak zwany 'slow life'.
Jej pasją jest promowanie luksusu, najwyższej jakości, piękna, klasy, kultury, dobrych manier, Polski, firm z rynku dóbr luksusowych, społecznej odpowiedzialności biznesu oraz młodych talentów.
Kontakt:
tel.: +48 509 185 195,
e-mail: contact@luxuryexpo.pl
1 komentarz